top of page
חיפוש

עשרת הדיברות שלי למציאת עבודה

איך נכנסים לתהליך של מציאת עבודה?

מה כדאי לעשות ומה לא לעשות?

כתבתי לכם את עשרת הדיברות שלי - עשה ואל תעשה למציאת עבודה


1. נטוורקינג – הא.ב למציאת עבודה. ולא, לא מדובר בלבקש חברויות ולאשר אותן, אלא בתקשורת בינאישית אמיתית! ואגב, לא רק כשאתם מחפשים עבודה אלא תמיד! תחזקו את הקשרים שלכם.

2. אל תחכו שדברים יקרו, תגרמו להם לקרות! זה הזמן להיות אקטיביים ולא פסיביים. שום דבר לא קורה אם לא מניעים אותו.

3. ובהמשך ישיר לדיברה הקודמת, המעכב שלנו זה אנחנו! אנחנו מתרצים כל מיני נסיבות לעצמינו למה לא לעשות ומה עלול לקרות אם זה לא ילך. פשוט מעכבים. מה לעשות? תלמדו להסתכל לפחד בעיניים, תפרטו אותו לגורמים, תענו על השאלות שאתם שואלים את עצמיכם מה יקרה אם...ו..צאו לדרך!

4. להיות תמיד בתנועה! – תפעלו, תיצרו, תיזמו, תחשבו כל הזמן מה עוד הייתם יכולים לעשות. תסיימו את היום בידיעה שעשיתם כמיטב יכולתיכם לעשות את המקסימום!

5. מסקנות- תפסיקו להסיק אותן! מנסיון, רוב המסקנות שהוסקו ע"י מתאמנים שלי, היו שגויות. יש לכם תהייה? פשוט תשאלו את הגורם ותפסיקו לחיות בספקולציות, לאכול לעצמיכם את הראש והלב והסקת מסקנה מוטעית.

6. תלמדו להציג את עצמיכם נכון! תפסיקו לספר הסטוריה וטייטלים ותתחילו לספר על הערכים שאתם מייצרים ומביאים.

7. אל תגידו כן לכל פניה – אני יודעת שזה ממש מרגש שמתקשרים אליכם ומזמנים אתכם לראיון, אבל תלמדו להיות סלקטיביים, לדעת מה נכון ולא נכון לכם. באותה מידה ששואלים אתכם שאלות להתאמה, תשאלו גם אתם, אל תבזבזו זמן מיותר. תזכרו, יום שעובר – לא חוזר!

8. שום דבר לא מובן מאליו! מה שנכון להיום לא בהכרח נכון למחר.

9. אל תחכו שהיה מושלם כדי לפעול – אין מושלם, כי תמיד יש מה לשפר. בזמן שאתם מחכים לתוצר המושלם שלכם, אחרים מתקדמים הרחק מאחוריכם, ואתם...אתם נשארים עם המחשבה: איך יכול להיות שאני כזה מוכשר, חכם ומקצועי ולא מצליח וההוא, שהוא בינוני, הגיע לתפקידים כאלו בכירים? (ראו סעיף 4 למה...)

10. כואב לכם? מרגישים בדידות ומצוקה? תשקפו את זה בפני אחרים! אל תתנסו להתמודד עם זה לבד!

מילה טובה, חיבוק, תמיכה, יתנו לכם בוסט רציני להמשך הדרך.

75 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page